Franchising

Kaliforňan misky sú čerstvé, farebné, sezónne, chutné, skrátka dobré.

Našou misiou je prinášať ľuďom radosť z jedla. 

Kaliforňan bol jeden z prvých bowl konceptov v Bratislave. V krajine ktorá je
presýtená tradičným fast-foodom  Kaliforňan ukázal, že ani rýchle jedlo to-go
nemusi byt zlé – misky predstavujú zdravšie alternatívy klasických obedov. Mäská
sú kvalitné, prísady kreatívne farebné, šaláty čerstvé a omáčky dodávajú každej
miske chuť podľa želania jednotlivého hosťa, od sviežej chimichurri, krémového
blue cheese alebo štiplavého mango habanera. Vegáni si tiež prídu na svoje
vďaka pestrej ponuke zeleninových variant aj bezmliečnych omáčiek. Kaliforňan
je dnes pojem ktorý nepotrebuje vysvetlenie, všetci už vedia, že keď sa ide
na Kaliforňana, ide sa na misku. 
Kaliforňan vznikol v roku 2019 kedy priniesol na Slovensko kus západného
pobrežia Ameriky a to práve prostredníctvom chutí jedinečných a pestrých misiek.
V priebehu necelých troch rokov sa táto obľúbená miskáreň rozrástla o daľších
sedem prevádzok, vrátane dvoch foodtruckov ktoré ľudia nájdu na statických  Kaliforňan misky sú čerstvé, farebné, sezónne, chutné, skrátka dobré.

Našou misiou je prinášať ľuďom radosť z jedla. 

Kaliforňan bol jeden z prvých bowl konceptov v Bratislave. V krajine ktorá je presýtená tradičným fast-foodom  Kaliforňan ukázal, že ani rýchle jedlo to-go nemusi byt zlé – misky predstavujú zdravšie alternatívy klasických obedov. Mäská sú kvalitné, prísady kreatívne farebné, šaláty čerstvé a omáčky dodávajú každej miske chuť podľa želania jednotlivého hosťa, od sviežej chimichurri, krémového blue cheese alebo štiplavého mango habanera. Vegáni si tiež prídu na svoje vďaka pestrej ponuke zeleninových variant aj bezmliečnych omáčiek. Kaliforňan je dnes pojem ktorý nepotrebuje vysvetlenie, všetci už vedia, že keď sa ide na Kaliforňana, ide sa na misku.  Kaliforňan vznikol v roku 2019 kedy priniesol na Slovensko kus západného pobrežia Ameriky a to práve prostredníctvom chutí jedinečných a pestrých misiek. V priebehu necelých troch rokov sa táto obľúbená miskáreň rozrástla o daľších sedem prevádzok, vrátane dvoch foodtruckov ktoré ľudia nájdu na statickýcKaliforňan misky sú čerstvé, farebné, sezónne, chutné, skrátka dobré.